کفش چرم راحتی

کفش چرم راحتی

  • 45

کفش چرم

دنیای چرم، دنیای گسترده و متنوعی است. اهمیت چرم بودن کفش بر همگان امروزه آشکار شده است به همین دلیل افراد زیادی از کفش چرم راحتی برای پوشش روزانه و رفتن به مدرسه محل کار استفاده می کنند. قدمت این ماده طبیعی بیش از هزاران سال است. استفاده ازپوست حیوانات به عنوان اولین دستاورد های بشر محسوب می شود. البته شیوه استفاده از آن تغییر و تحولات زیادی داشته است. امروزه دستگاه های مدرن و پیشرفته به کمک بشر آمده اند تا استفاده از این ماده طبیعی را ساده تر و بهداشتی تر کنند.

کفش یکی از مهم ترین بخش های لباس و استایل شخصی به حساب می آید. متاسفانه مطالب کمی در ارتباط با معرفی انواع کفش منتشر شده است. این در حالیست که داشتن یک کفش زیبا علی الخصوص کفش های چرمی، با طراحی مناسب یکی از اجزای مهم در استایل هر فرد به حساب می آید.

 

کفش-چرم

تاریخچه چرم و کفش

از زمان های گذشته، بشر از چرم برای انواعی از کاربردها استفاده کرده ‌است، اما یکی از معمول‌ترین آن‌ها به عنوان پاپوش بود کفاشی است. اختراع کفش چرمی زمانی بوده که انسان به استفاده از پوست گوزن و خرس برای پوشاندن پاهای خود کرده است. هدف استفاده از کفش در طول سالیان پوشاندن پاها جهت راه رفتنی ایمن و راحت بدون آسیب بوده است. این هدف همچنان به قوت خود باقی است اما سبک و طراحی آن‌ها با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد و فشن تغییر کرده است.

در حقیقت، حیوانات مختلف چرم هایی با کیفیت های مختلف تولید می کنند. این بدان معنی است که انواع مختلفی از چرم کفش وجود دارد و می تواند برای بسیاری از ما نامشخص باشد. اگر حداقل درک عمومی از ویژگی های اکثر انواع چرم کفش داشته باشید، در آینده می توانید انتخاب های بهتر و دقیق تری داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های کفش چرم

قابلیت تنفس

آیا می دانستید که محصولات چرمی هم نفس می‌کشند؟ البته در این جا منظور از نفس کشیدن این است که محصولات چرم اجازه می‌دهند تا جریان هوا از آن‌ها عبور کند. این موضوع یک ویژگی بسیار عالی برای کفش چرم است، زیرا با ایجاد جریان هوا از بوگرفتن کفش جلوگیری می‌شود.

دوام

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم محصولات چرم و به خصوص کفش چرم راحتی و سایر کفش های چرمی دوام و ماندگاری است. شما می‌توانید از کفش‌های چرم در طول مدت بیشتری نسبت به دیگر کفش‌ها استفاده کنید. این موضوع ارزش این کفش‌ها را نشان می‌دهد. درست است که دیگر کفش‌ها در نگاه نخست ارزان‌تر هستند، اما زود خراب می‌شوند و از شکل می‌افتند و شما در طولانی مدت مجبور هستید که چند کفش برای خود بخرید. در حالی که با خرید کفش چرم دیگر دغدغه عوض کردن کفش خود را برای طولانی مدت ندارید و اگر از این نظر محاسبه کنید، کفش چرم نسبت به دیگر کفش‌ها ارزان‌تر خواهد بود.

مقاومت در برابر آب

چرم طبیعی در فرآیند پرداخت برای استفاده در محصولات چرم به خصوص کفش چرم راحتی در برابر نفوذ آب و دیگر مایعات مقاوم می‌شود. به خصوص در زمستان یا در مسیرهایی که آب گرفتگی یا چاله قرار دارد، کفش خیس می‌شود و آب وارد کفش می‌شود و حس بدی برای فرد به وجود می‌آورد. با توجه به نکته‌ای که در ابتدا آورده شد این اتفاق برای کفش‌های چرم به هیچ عنوان رخ نمی‌دهد.

محافظت اضافی

هر چند که کفش‌های چرم راحتی ، مقاومت ویژه کفش‌های مخصوص کار در کارخانه‌ها را ندارد، ولی با این وجود از مقاومت بالایی برخوردار است و پای شما را در مقابل آسیب‌هایی مثل ضربات اجسام خارجی و مایعات داغ حفظ می‌کند. به خصوص اگر در محیطی کار کنید که ریسک این خطرات برای شما زیاد است، به شما توصیه می‌کنیم که از کفش‌هایی که از چرم طبیعی ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

سایز مناسب

اگر شما از کفشی استفاده می‌کنید که از چرم طبیعی ساخته شده است، نگران سایز کفش نباشید، چرم به گونه‌ای است که هم اندازه سایز پای شما می‌شود. اما کفش‌های دیگری که از متریال‌های دیگر مثل پلاستیک ساخته‌اند، اصلا چنین نیستند و در گذر زمان سایزشان متناسب با سایز پای شما نمی‌شود و این موضوع در طولانی مدت به سلامت شما آسیب می‌زند. شاید گمان کنید، عوض نشدن سایز کفش در گذر زمان ویژگی بسیار مناسبی است اما کاملا اشتباه می‌کنید. سایز پای افراد با یک دیگر متفاوت است و پس از خرید کفش این نیاز وجود دارد که کفش متناسب با سایز شخص شما شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 95
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 32
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 98
            بازدید ماه بازدید ماه : 537
            بازدید سال بازدید سال : 3330
            بازدید کلی بازدید کلی : 23803

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.16.138.164
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف